Farfalla - 30 letne izkušnje z dišavami

sreda, 23. september 2015

Farfalla - 30 letne izkušnje z dišavami

Švicarsko podjetje Farfalla je bilo ustanovljeno pred več kot 30 leti. To pomeni, da imajo več kot 30 letne izkušnje v proizvodnji dišav in eteričnih olj. Več o družbi pa boste izvedeli tukaj.  

Za švicarsko podjetje Farfalla, pionirja bio kozmetike in dišav, je proizvajanje ekoloških proizvodov samoumevno že 30 let. Kombinacija ''cvet'' in ''moč'' sta sestavni del zgodovine podjetja. To potrjujejo tudi štirje ustanovitelji podjetja, Marianne in Jean-Claude Richard, Gian Furrer in Paul Gisler, ki se poznajo že od mladosti: "Že od začetka, nas je navdihovalo iskanje harmonije zdravje, duha in naravne lepote. Ljudje po vsem svetu so nas naučili, kako rastline uporabljati v ravnovesju.« V tistem času se je družba imenovala Šepet v vetru. Približno tako kot letanje metulja? Enostavno, ker jih je italijansko ime za metulja  navdihnilo brez razprave, ko je Jean-Claude, ki je bil v podjetju odgovoren za dišave rekel: "Ime je bilo takoj jasno. "

Čudovite dišave iz eteričnih olj se uporabljajo tudi kot aktivne sestavine. Teh učinkov so se štirje ustanovitelji že zelo zgodaj zavedali. Ker je peti prijatelj pri ustanovitvi podjetja, prodajal eterična olja konec 70-ih Zürichu v Rosenhof. Ustekleničena olja je shranjeval pod posteljo v svojem stanovanju. Kmalu pa je ugotovil, da ne more spati. Jean-Claud-u je bilo povsem logično: ". Vonji vplivajo na ljudi."Prvi stik z vonjavami je očaral štiri prijatelje: "V tistem času sva med hojo z najinim sinom Malvinom nabirala potonike, saj sem ljubil njihov vonj.''

Navdih, so našli v čisti moči eteričnih olj in njihovih odličnih učinkov v kozmetiki. S popotovanjem po svetu in spoznavanjem različnih kultur, so spoznali, kako lahko pravilna uporaba rastlin stabilizira telo in duha."Tako so naši radovedni nosovi spoznali naravne vonje in metode aromaterapije, kar smo uporabili pri naravni kozmetiki" pravi Marianne Richard.

"To je bilo obdobje, pred opredelitvijo tako imenovane ''bio scene'', čas pred izumom interneta.Za nas je bilo to čudovito potovanje in spoznavanje kmetov, ki gojijo aromatične rastline in jih destilirajo v harmoniji z naravo, znanjem in kulturo "pojasnjuje Gian Furrer, ki je danes izvršni direktor Fafalle. "Izvedeli smo, ne samo o širokih možnostih uporabe fantastičnih zelišč na telo in duha, ampak tudi veliko o naravi teh rastlin in z njihovimi pridelovalci postali pravi prijatelji."

Opremljeni z bogatim botaničnim znanjem, so štirje prijatelji leta 1985, ustanovili podjetje Farfalla v Zürichu. Hitro je mlado podjetje postalo glavni dobavitelj organskih izdelkov najvišje kakovosti. Odnos, ki se je v smislu naravnosti sestavin in preglednosti izvora, ohranil nespremenjen do danes. Družba ostaja zvesta svojim proizvajalcem, ki jih odlikujejo dve stvari: strast do ekološkega kmetovanja in sodelovanje skupnosti.

Glavni izziv je izpopolnjevanje kože s posebnimi potrebami, hkrati pa ohraniti čistost naravnih in trajnostnih ekološko sestavin v razvojnem oddelku z odliko.