Kako oddati naročilo

Kaj pomenijo posamezna stanja mojega naročila?

Ko ste enkrat oddali naročilo, lahko v vašem računu vidite trenutni status vašega naročila. Prosimo, bodite pozorni na status naročila, ko želite naročilo spremeniti.  

Čakanje na plačilo - to pomeni, da vašega plačila še nismo prejeli. V vašem naročilu so še mogoče spremembe. Po štirih tednih od oddaje naročila, vam bomo poslali opomnik za plačilo, nato pa bo vaše naročilo zaustavljeno. Če boste plačali kasneje, se bo vaše naročilo preprosto aktiviralo po tem času. 

V pripravi - naročilo sprejeto, vendar še ni obdelano. Spremembe so še mogoče.  

V procesu pakiranja - paket je v procesu pakiranja ali je že na poti k dostavni službi. Spremembe niso mogoče.

Poslano - naročilo je bilo poslano.

Preklicano - vaše naročilo je bilo preklicano.

Oddati naročilo

Naročanje je zelo enostavno! Na naši spletni strani lahko oddate naročila štiriindvajset ur na dan.

Izdelki so na voljo preko funkcije za iskanje ali navigacije. V kolikor ste izbrali izdelek, lahko znotraj tega izbirate glede na barvo, velikost, okus ali celo količino in s klikom na gumb "Dodaj v košarico" tega tudi naročite.

Nato v zgornjem desnem podoknu kliknite "Nadaljuj na blagajno" in pričeli boste s procesom naročanja. V kolikor ste naš redni kupec oz. ste pri nas že nakupovali, se lahko enostavno prijavite z vašimi podatki. V primeru, da ste naša nova stranka, se je potrebno enostavno in preprosto registrirati.

V naslednjih korakih izberete naslov za dostavo ter izberite želejen način plačila. V zadnjem koraku lahko ponovno preverite svoje naročilo in tega s klikom na gumb "Oddaj naročilo" tudi uspešno zaključite.

Na vaš elektronski naslov boste prejeli potrdilo o naročilu. Vaše naročilo bo obdelano v najkrajšem možnem času.

Pri vsakem naročilu pri Ecco Verde lahko izberete do dva brezplačna vzorčka iz naše ponudbe vzorčkov. Ta možnost je na voljo v nakupovalni košarici, po tem, ko ste vanjo dodali vsaj en izdelek. Vzorčki se nato lahko dodajo v vaše naročilo. .

Zakaj vsak kupec dobi le omejeno število vzorcev?
Vsem našim strankam, želimo dati možnost preizkušanja vzorčkov. Z neomejeno izbiro vzorčkov, ne bi mogli več zagotoviti, da so vzorčki na voljo vsem kupcem. V kolikor v prihodnosti s strani proizvajalcev, dobimo večjo količino vzorčkov, bomo povečali tudi možnost izbire.

Zakaj se ponudba vzorčkov spreminja?
Ker prejemamo vzorčke različnih izdelkov in različnih proizvajalcev. Zato se naša ponudba redno spreminja.

Zakaj morajo kupci vzorčke izbrati sami?
Ker nam ni vseeno za naše okolje. V preteklostij smo glede na razpoložljivost vzorčke pošiljali vsem. Nismo pa vedeli, ali vsi kupci vzorčke res uporabijo. Zato so bili včasih neuporabljeni in zavrženi. Ker je vzorčke potrebno individualno izbrati, lahko izberete le vzorčke, ki vas zanimajo. Tako lahko vedno znova preizkušate nove izdelke. Veliko kupcev pa točno ve kaj hoče, zato vzorčkov ne potrebuje. Z novim sistemom, tako vzorčkov ne bodo prejeli. Na ta način zmanjšamo odpadno embalažo, drugi kupci pa lahko izbirajo med večjim številom vzorčkov.

Opomba: Ko oddate več naročil hkrati, boste naročeno prejeli v enem paketu. Na ta način zmanjšujemo odpadno embalažo. V tem primeru boste prejeli le dva vzorčka in ne vsoto vzorčkov in vseh naročil.

Zaloga in razpoložljivost

Trudimo se, da imamo za vas vedno na zalogi čim več izdelkov.

Informacije o dobavnih rokih najdete na dveh mestih na naši spletni strani: neposredno pri izdelku in v nakupovalni košarici.

Stanje izdelka si lahko ogledate na strani izdelka. Izdelke ločimo po naslednjih kategorijah:

Na voljo: Izdelek je možno dostaviti takoj. Poslano še isti ali najkasneje naslednji delovni dan.

Odprema v X dneh/ tednih: Izdelek trenutno ni na zalogi, vendar bi moral biti ponovno na voljo na navedeni datum.

Trenutno ni na voljo: Na žalost nimamo natančnih informacij, kdaj bo izdelek ponovno na voljo. Možno je, da ima izdelek težave z dostavo pri dobavitelju ali da se pojavljajo težave s strani proizvajalca. Ker tukaj pogosto ne dobimo natančnih informacij, smo prisiljeni odstraniti gumb za "dodaj v košarico", da ne bi povzročili nepotrebno dolgih dobavnih rokov. Prav tako lahko kliknete na gumb "Obvestite me takoj, ko bo izdelek na voljo" in samodejno boste prejeli e-pošto, takoj ko bo izdelek spet na zalogi.

Razprodano: Izdelek ni več v proizvodnji ali pa smo ga izločili iz našega asortimana.

Za lažjo razlago imamo primer:
Izdelek želite kupiti in je označen kot 'Na zalogi'. Potem samo ta izdelek vpliva na čas dostave. Čas dostave je prikazan v nakupovalnem vozičku.
Če zdaj v nakupovalno košarico dodate še en izdelek, ki ga trenutno ni na zalogi. spremeni predvideni datum dostave. V nakupovalnem vozičku lahko vidite, kateri od obeh izdelkov je na zalogi in ga je mogoče odpremiti.

Če pride do težav z dostavo, vas bomo o tem naknadno obvestili.

Načini plačila

Možnosti načina plačila za državo: Slovenija
Predračun
Po oddanem naročilu nakažite znesek na naš račun. Po prejemu plačila bo vaše naročilo odpremljeno.
Kreditna kartica
Plačujte varno in hitro z VISA, Mastercard, JCB.
Kartica-Maestro
Varno in hitro plačujte s kartico Maestro.
Amazon Pay
Amazon Pay
Plačujte hitro in varno s svojim Amazon računom
Apple Pay
Z Apple Pay plačujte varno in hitro.
Po povzetju
Znesek računa plačate ob prevzemu paketa. Poskrbite, da boste imeli denar pri roki, ko bo vaš paket dostavljen. Ko bo blago zapustilo naše prostore, boste prejeli potrdilo o odpremi.

Katere dodatne možnosti dostave so na voljo?

Darilna škatla

Darilno škatlo lahko dodatno izberete med samim postopkom naročanja v koraku "Možnosti dostave". Vsi izdelki, ki ste jih naročili boto zapakirani v darilno škatlo.

Po oddaji naročila darilne šaktle ni več mogoče izbrati.

V kolikor izberete možnost »Darilna škatla", bodo vsi vaši izdelki dodani v darilno škatlo. Žal ni mogoče ločevati izdelke znotraj naročila, za darilno embalažo in za običajno embalažo. To lahko namreč privede do poškodbe med samim prevozom. Darilne šaktle načeloma ne lepimo. To pomeni, da lahko odstranite posamezne elemente ob prejemu paketa sami. Sicer pa imate vedno možnost, pri nas oddati dva ločena naročila.

Pozor! Pridržujemo si pravico, da preveliko naročilo zapakiramo v običajni paket in darilno škatlo storniramo.

Voščilniva

Pri nas imate možnost, da v paket dodate svojo osebno voščilnico. Izbirate lahko med različnimi motivi, dodate lahko osebno sporočilo in na voljo imate tudi predogled voščilnice.

Po oddaji naročila voščilnice ni več mogoče dodati.

Račun se ne priloži v paket

Možnost je še posebej pomembna, če želite poslati darilni paket, brez priloženega računa. V tem primeru lahko določite ločen naslov za izstavo računa in naslov za dostavo paketa. Paket se nato pošlje na naslov za dostavo, račun pa ločeno na naslov za izstavo računa.

V kolikor sta naslov za dostavo in izstavo računa enaka, bosta tako darilni paket kot tudi račun dostavljena na isti naslov. Samo ločeno pakirana.

Katere specialne dostave so na voljo?

Dostava neposredno od proizvajalca

Nekateri izdelki, kot npr. nerodni izdelki za dostavo so poslani neposredno od proizvajalca. Informacije je mogoče najti med samim postopkom naročanja na podlagi možnosti dostave. Tukaj sledenja pošiljke žal ni na voljo, saj paketi niso odpremljeni neposredno iz našega logističnega centra.

Za vprašanja vam je navoljo vedno naša služba za pomoč strankam.

Kaj pomenijo dodatne opombe v naročilu?

Dodatne opombe za naročilo lahko oddate v nakupovalni košarici. Opomba predstavlja dodatne informacije za naš logistični center. Žal preko te možnosti ne morete pošiljati sporočil na posamezne dostavne službe.

Naša služba za podporo strankam poskuša te informacije posredovati na posamezne dostavne službe. Na žalost, ne moremo zagotoviti, da bodo dostavne službe obvestilo prejele oz. upoštevale.

V kolikor želite vaše naročilo spremeniti ali dodati informacije se lahko obrnete na našo službo za podporo strankam.