Burt‘s Bees - učimo se od čebel

Pri Burt's Bees že dolgo ponujajo široko paleto izdelkov, s katerimi lahko naredimo nekaj dobrega za ljudi in planet. Ravno to je za podjetje zelo pomembno. 

Zgodovina podjetja

Podjetje Burt's Bees je bilo ustanovljeno v 80-ih letih prejšnjega stoletja. Bilo je leta 1984, ko je umetnik Roxanne Quimby od čebelarja Burta Shavitza kupil vosek za proizvodnjo sveč. To je bil temelj za danes tako uspešno podjetje z naravno kozmetiko. Pri razvoju izdelkov so ostali zvesti načelu: ''Kar damo na kožo, mora biti izdelano iz najboljšega, kar lahko ponudi narava''. Leta 1991 so začeli z izdelovanjem balzama za ustnice, ki ima danes kultni status. Naprej so šli z velikimi koraki. V letu 1998,  so začeli z izdelovanjem izdelkov za osebno nego in leta 1999, so bili prvič na voljo izven ZDA. V letu 2006 so na trg lansirali 30 novih izdelkov in danes Burt's Bees upravičano uživa dober ugled na različnih področjih. 

Ena filozofija

Burt je Bees - trajnost v vseh pogledih. V poslovnem svetu dosegajo trojno zmago. Dobiček ni le družba sama, temveč tudi ljudje in naš planet. Držijo se ukrepov na različnih področjih. Začne se z vodstvom in nadaljuje s socialno zavezanostjo k trajnosti in ohranjanju pobude. To omogoča filozofija podjetja imenovana "Greater Good", ki deluje tudi kot poslovni model.

Proizvodi

Filozofija se odraža tudi v izdelkih podjetja. Burt's Bees izdelki so izdelani iz čim bolj enostavnih in naravnih sestavin, kot je le mogoče. Recepture so temeljito preizkušene in razvite za vsak izdelek posebej. 

V povprečju so sestavine 99% naravnega izvora. Preostali odstotek, se nanaša predvsem konzervanse, saj ni na voljo naravnih alternativ. Uporabljajo se le sintetične sestavine, ki ne predstavljajo tveganja za zdravje in i niso bile testirane na živalih. Cilj je 100% proizvodnja izdelkov iz 100% naravnih sestavin.

Trajnost

Pri Burt's Bees se zgledujejo po čebelah, zato skušajo vzeti iz narave le kar res potrebujejo. Pri proizvodnji ni odpadkov. Vse se reciklira in pretvori v električno energijo, bio-goriva ali celo cement. Zaradi vodnega sistema na leto prihranijo 2,6 milijona litrov vode. Kljub hitri rasti podjetja v letu 2012, so glede na predhodno leto, zmanjšali porabo električne energije za 21%. 

Prednostna naloga podjetja je družbena odgovornost. Burt's Bees podpira skupnost s sredstvi za trajnostne projekte in prostovoljnim delom v času plačanih delovnih ur. Zaposleni se udeležujejo brezplačnih tečajev joge in aktivno delujejo v prid našemu planetu.  

Ta načela se odražajo tudi pri izbiri dobaviteljev. Podjetje ima svoj kodeks ravnanja za dobavitelje, kar zagotavlja spoštovanje človekovih pravic, pozornost do okolja in zagotavlja varne delovne pogoje. To je mogoče le z osebnimi obiski dobaviteljev.

Tukaj odkrijte naravne izdelke Burt's Bees.